Veel gestelde vragen

 

Hier vindt u op veel vragen een antwoord.

Staat uw vraag er niet bij? Mail of bel ons 

mailto:info@boltoys.nl  0226-340667

  • Mag ik artikelen retour sturen?
  • Antw. U kunt uw bestelling of een gedeelte van uw bestelling binnen 30 dagen na aankoop retour sturen.Artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en indien mogelijk in originele verpakking.De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant. 

 

  • Wat is het retour adres?
  •  Antw.

            Boltoys.nl

            Marktplein 31

           Winkelcentrum Broekerveiling

            1721CK Broek op Langedijk

 

  • Waneer krijg ik mijn geld terug betaald?
  • Antw. Zodra wij de artikelen hebben ontvangen wordt uw geld inclusief eventueel betaalde verzendkosten binnen 14 dagen op uw rekening gestort.Als u een gedeelte van de bestelling retour stuurt dan wordt alleen het bedrag van de artikelen terug betaald.

 

  • Hoe wordt een klacht afgehandeld?
  • Antw. Als uw klacht via de email bij ons binnen komt krijgt u binnen 2 dagen een reactie hoe wij het op gaan lossen.Wij proberen met de klant altijd tot een goede oplossing te komen. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing welke door ons aangeboden wordt dan kunt u contact opnemen met de geschillen commissie van Stichting Webshop Keurmerk.

 

  • Ik heb besteld maar wil mijn bestelling annuleren.Kan dit?
  • Antw. Ja dat kan. Als u ons een email stuurt dan annuleren wij uw bestelling.

 

  • Wordt mijn bestelling compleet geleverd?
  • Antw. Ja, uw bestelling wordt geleverd als alles voorradig is. Als er 1 of meerdere artikelen niet voorradig zijn dan houden wij uw bestelling vast tot hij compleet is. U krijgt dan van ons een email met de verwachte levertijd.

 

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  • Antw. Als u voor 15.00 uur besteld en uw gehele bestelling is voorradig dan wordt hij dezelfde dag nog verzonden en heeft u hem bijna altijd de volgende werkdag in huis. Wij verzenden meestal met DHL.